Announcement

Announcement Module
Collapse
No announcement yet.

Ky stakes

Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Elkhunter, Jake has already beat me to that honor...he shot those southern ibo's....the only incentive to go shoot in the mud and rain with people i don't know, and probably wouldn't like and would probably pizz off, is the fact that Clawed's gonna be there...or so he says.

    Comment


    • #17
      Aw shucks Carlos, a shoot ain't nothing without BOTH you and Clawed in attendance --- aw come on man, break down n' give them Rineharts a chance --- why if y'all don't go, poor Clawed'll be runnin round like a lost puppy --- I mean, like yer his walkin, talkin live GPS --- heck he might walk around so aimlessly he might even just walk into a tree, or somethin n' break his nose, so he couldn't smell those mornin roses any more.

      We sure gotta bizzy weekend ahead --- goin to visit with some friends, and then rondyview up with are son whose in the same area visitin his mother. We gonna hook up at Exit 285 on I-75 late Saturday afternoon then he gonna follow us home for a couple a weeks visit. We're meetin him on the freeway --- figure that a lot better than meeting him at his mothers place, because her and I don't exactly appreciate each others company --- she ain't got no sense a humor like I do --- LOL, LMAO, ROTF !!!

      Comment


      • #18
        Originally posted by Elkhunter View Post
        bhtr3d --- I see good news travels fast --- If yer referrin to G & C's Fri afternoon/Saturday, yup tis true. Were going fer a loooong overdue visit with friends fer a day n' a half --- do some experiementin, and might shoot a round of 3D.

        Older --- "world famous" ??? --- nobody ever heared of me til I came flounderin South otta the mountains a northern Ideehoe.

        Their ain't nuthin wrong with me, that winning the lottery wouldn't cure --- I just can't afford to buy a ticket --- What a dill emma !!!
        Well, i'll see ya later on this afternoon/evening. Oh, I do have to tell you.....We are little aristicrats ...we do wine testing on fridays.... lol

        Comment


        • #19
          bhtr3d is elkie long lost offspring??? confusing, but who knew?

          Comment


          • #20
            Hmmmmm, "aristrocrats" ??? --- What's them ??? --- I didn't see no wine though --- oh well, that stuff was made to sell, not to drink anyway.--- I did almost see Saturday before I went to bed though --- I almost fell asleep talking !!! --- We just got home tonight@8:30pm. Had a good visit there, and beat the kid in a couple games a cards when we got back home. Will sleep good tonight, and be ready for action come morning.

            Comment


            • #21
              Originally posted by Elkhunter View Post
              Hmmmmm, "aristrocrats" ??? --- What's them ??? --- I didn't see no wine though --- oh well, that stuff was made to sell, not to drink anyway.--- I did almost see Saturday before I went to bed though --- I almost fell asleep talking !!! --- We just got home tonight@8:30pm. Had a good visit there, and beat the kid in a couple games a cards when we got back home. Will sleep good tonight, and be ready for action come morning.
              Thought this thread was supposed to be about stakes! ............ WOW! How easy you geezers stray.......... I'm on stake 21.

              Comment


              • #22
                Sounds like Custers Last Stand --- everybody seems to be "staked out" --- Slip n' Trip --- you gonna be awful lonesome on Target #21 --- how y'all gonna "double score" ???

                Comment


                • #23
                  Stakes an whine....go togeather

                  Comment


                  • #24
                    Looks like I'm following Elkie around on his vacation, and on I-75 just trying to find his stake, and Carlosii is following along. Sure takes a long time to tell what stake you'll be on at London. Guess they figured someone needed to help Carlosii find #19 so they put me on #19 to keep him from getting lost. I'll be there.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by C.Roberts View Post
                      Looks like I'm following Elkie around on his vacation, and on I-75 just trying to find his stake, and Carlosii is following along. Sure takes a long time to tell what stake you'll be on at London. Guess they figured someone needed to help Carlosii find #19 so they put me on #19 to keep him from getting lost. I'll be there.
                      aaahhhhh.........i'm doomed, Charlie Brown...

                      Comment


                      • #26
                        Hah !!! --- The "Dynamic Duo" is paired up again --- wonder if Jakes' camoflaging his steak # ??? --- They ain't no #21, but could in all reality be #19 n' he's just a wantin to surprise everyone !!! If I ain't mistaken Clawed'll have "home field advantage" there --- Oh Oh, "upset alert", the Clawedmeister will prevail !!!

                        Comment

                        Working...
                        X